Dział I - Cele Sojuszu
1. Dobra zabawa.
2. Zebranie graczy, którzy są aktywni, lubią i chcą współpracować z innymi w celu osiągnięcia zamierzonego celu, który jest zmienny w różnych etapach gry.
3. Kontakt i współpraca pomiędzy graczami.
4.Uzyskiwanie jak najlepszych rezultatów w grze.
Dział II - Organizacja Sojuszu
1. Sojusz stanowią Sojusz Główny Ułani oraz Akademie.
2. Całym sojuszem kieruje WÓDZ NACZELNY który jest Koroną Sojuszu Głównego Ułani.
3. WÓDZ NACZELNY może powołać jednego lub kilku zastępców z pośród członków Sojuszu i powierzyć im w ramach upoważnienia kierowanie sprawami sojuszu.
4. Przywódca może w każdej chwili odwołać zastępcę lub zastępców cofając upoważnienie do prowadzenia powierzonych im spraw sojuszu.
5. Decyzję o powołaniu lub odwołaniu zastępców, jak i powierzeniu lub cofnięciu praw związanych z prowadzeniem spraw sojuszu, Przywódca zobowiązany jest zamieścić w OGŁOSZENIACH SOJUSZU podając jednocześnie termin na jaki przyznano upoważnienie.
6. Akademiami sojuszu zarządzają Korony Akademii.
7. Korony Akademii zobligowane są do wykonywania poleceń WODZA NACZELNEGO.
8. Akademie służą do pozyskiwania nowych graczy, szkolenie ich i wysyłaniu najlepszych do Sojuszu Głównego.
Dział III - Prawa Członka Sojuszu
1. Członek Sojuszu może liczyć na pomoc pozostałych członków Sojuszu.
2. Członek Sojuszu ma prawo do:
- wyrażania w sposób kulturalny swojej opinii i zajmowania stanowiska na Ogłoszeniach Sojuszu lub Czacie Sojuszu także w sprawie " własnej wizji" funkcjonowania sojuszu,
- przekazywania własnych inicjatyw i pomysłów dla usprawnienia działania sojuszu.
3. Jeśli pełni powierzoną funkcję, ma prawo do korzystania ze wszystkich w tym zakresie przywilejów.
Dział IV - Obowiązki Członka Sojuszu
1. Każdy członek sojuszu zobowiązuje się do:
- dokładania wszelkich starań na rzecz rozwoju sojuszu,
- dbania o dobry wizerunek sojuszu,
- częstego logowania się do gry,
- wykonywania rozkazów zwierzchników,
- informowania o dłuższej nieobecności w grze,
- interesowania się ogłoszeniami i planami sojuszu,
- przestrzeganie regulaminu sojuszu,
- zarejestrowania na forum sojuszu,
- szanowania innych graczy, również z innych sojuszy,
- pełnienia dodatkowych funkcji w sojuszu,
- pomocy innym członkom sojuszu w zrozumieniu zasad gry;
- powiadamiania Wodza Naczelnego, lub bezpośredniego przełożonego o atakach na jego zamki;
- utrzymywania pełnej ilości jednostek obrony i ataku
- utrzymywania pełnej ilości maszyn obronnych
Dział V - Nieobecności
1. Każdy gracz Sojuszu zobowiązany jest do aktywności w grze. W przypadku dłuższej nieobecności (powyżej 3 dni) należy o tym fakcie poinformować przełożonego. Brak informacji o planowanej nieobecności może skutkować usunięciem danego gracza z sojuszu
Dział VI - Ostrzeżenia i kary
1. W Sojuszu nie toleruje się:
- nieaktywności w grze,
- zachowań negatywnych i obraźliwych w stosunku do innych graczy,
- nagminna niesubordynacja,
- nieprzestrzeganie postanowień regulaminu.
2. Środkami dyscyplinarnymi są:
- upomnienie,
- usunięcie z Sojuszu.
3. Zabronione jest krytykowanie oraz obrażanie innych członków sojuszu w ogłoszeniach. Od
rozstrzygania sporów jest Wódz Naczelny.
4. Notoryczne łamanie regulaminu i większa liczba upomnień skutkuje usunięciem członka z
sojuszu.
5. Ponowne przyjęcie usuniętego gracza do Sojuszu, może nastąpić na jego prośbę, tylko za zgodą
Wodza Naczelnego oraz pozostałych członków sojuszu.
Offline
Nowy użytkownik
Akceptuje
Offline